میلاد عمه ی سادات
 
درباره وبلاگ


سلام.به وبلاگ من خوش آمدید.ممنون از عزیزانی که به بنده لطف میکنن وبه وبلگم سر میزننن. نظر،انتقادوپیشنهاد یادتون نره چون هم باعث دلگرمیه هم باعث ارتقای سطح مطالب میشه،ولی ازنظر دادن همینجوری[مدح وستایش]خوشم نمیاد. بعضی وقتا خدایی هنوز چیز جالبی توی وبلاگا زده نشده ولی مدح میکنن و... اینجا سعی میکنم نکاتی از زندگی بزرگان و نکاتی که به نظر خوب ومفید میاد یادداشت کنم،تا شاید خودم بیشتر حواسم رو جمع کنم وتلنگری باشن برای خودم ودیگران هم استفاده کنن.
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 9751
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 53
تعداد آنلاین : 1


زی طلبگی




تولدحضرت زینب(س)بزرگ بانوی اسلام وروز پرستار بر همه ی عاشقان ورهپویان راهش گرامی باد.

 

-------------------------------------------------------------------------

پاورقی:این سومین قالبه که  مجبورم عوض کنم.

انگارقسمت نیست قالبی که میخوام رو بشه بذارم،هروقت گذاشتمش یه مشکل پیدا کرد که باید عوضش کنم.

 



نظرات شما عزیزان:

برادر
ساعت0:46---14 فروردين 1391
سلام . خاطره شلمچه رفتنت باحال بود . کاش منو با پسرای ذبیرستانی میفرستادن ...



یاعلی
پاسخ:علیک السلام اخوی ممنون ازحضورتون.


پژوهشگر انقلاب
ساعت16:04---11 فروردين 1391
پژوهشگر انقلاب
history and video

عکس های حضرت آیت الله مرتضی مقتدایی دوران دفاع مقدس
http://jomhourieslami.blogfa.com/post/28
عکس های حضرت حجت الاسلام مصلحی دوران دفاع مقدس
http://jomhourieslami.blogfa.com/post/29


تنهاتر از خدا
ساعت19:16---10 فروردين 1391
سلام دوست عزیز

مرسی از حضور گرمتپاسخ:علیکم السلام همچنین ممنون از حضورشما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:زینب(س),بانوی آفتاب,عقیله ی بنی هاشم,زینت پدر, :: 18:14 ::  نويسنده : زینب